עוזי ברוך: "מעריך שיהיה בלוק טכני של סמוטריץ' עם בן גביר"

    אסתי פלד No Comments on עוזי ברוך: "מעריך שיהיה בלוק טכני של סמוטריץ' עם בן גביר"

    עורך אתר ערוץ 7, עוזי ברוך בריאון לקול חי: "אני מניח שסמוטריץ וחגית משה יגיעו לסוג של בלוק טכני עם בן גביר" | עם זאת, טוען ברוך: "בן גביר מביא סך הכל 18 אלף קולות ומבריח קולות אחרים; משפחות שלמות שאני מכיר הודיעו: 'אין לנו שום בעיה עם חגית משה, אבל אם בן גביר אתכם לא תקבלו את הקול שלנו"

    בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך אתר ערוץ 7, עוזי ברוך מעריך כי הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' תחבור לבסוף לבלוק טכני עם עוצמה יהודית של בן גביר: "שמעתי את חגית משה אומרת שבשעתיים הקרובות אפשר שתהיה בשורה. מן הסתם מדובר על הסכמות עם סמוטריץ'. אני מניח שבסופו של ימצאו את דרכם לסוג של בלוק טכני עם בן גביר. אבל אני לא רואה את זה קורה כל כך מהר. זה יכול לקרות כמה דקות לפני השעה 10 מחר".

    בשיחה עם עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר ברוך כי על פי הידוע לו, בשעה זו סמוטריץ' ובן גביר טרם שוחחו: "הם עוד לא דיברו ביניהם ולא בכדי". ברוך אומר כי "מי שלא מכיר את הציונות הדתית, לא יודע כמה קשה לבצלאל סמוטריץ' ובטח לחגית משה, לחבור לעוצמה יהודית ובן גביר".

    עוד אומר ברוך בראיון: "ברגע שאריה דרעי יסכים לשריין אצלו ברשימה את הרב חיים אמסלם, אנחנו נסכים לשריין את איתמר בן גביר. לציונות הדתית יש ויכוח אידיאולוגי עם בן גביר. הציונות הדתית זו לא פרובוקציות ולא צעקות באולפנים. הרב כהנא אף פעם לא התיימר להיות חלק מהציונות הדתית".

    לטענת עורך ערוץ 7: "בן גביר מביא 18 אלף קולות. ואתה שוכח את אלפי הקולות שיברחו בגללו והודיעו על כך. משפחות שלמות שאני מכיר הודיעו: 'אין לנו שום בעיה עם חגית משה, אבל אם בן גביר אתכם לא תקבלו את הקול שלנו".

    ברוך מתכחש לעובדה שבן גביר ורשימתו קיבלו מעל 80 אלף קולות בבחירות מועד ב': "מה שהוא קיבל במועד ב' זה לא 80 אלף קולות. זה שטויות. עוצמה יהודית שווה 18 אלף קולות ברוטו". לטענת ברוך: "גם 'נעם' לא הציונות הדתית. זה כמה אלפי אנשים שהצביעו לדגל התורה. פתאום הם גילו את הציונות הדתית".

    ברוך התייחס לאפשרות שגם 1400 קולות יכולים להכריע לטובת צליחת אחוז החסימה, וניתן ללמוד על כך ממה שקרה למפלגתו של בנט בזמנו, ואמר: "אז אני ממליץ נתניהו לא לפגוע בבנט הפעם ולא לנסות לשאוב לו את הקולות".

    במענה לשאלה האם הוא בקשר עם יו"ר עוצמה יהודית, ענה עורך ערוץ 7: "עם בן גביר אני מדבר בבית המשפט. בן גביר מחרים אותנו תקופה ארוכה. הוא הגיש נגד ערוץ 7 תביעה על סך מילון שקלים כי הוא נפגע מאיתנו לטענתו. צר לנו על כך".

    בן גביר בתגובה: "מי שתבעתי אותו בבית משפט לא יכול להיות פרשן אובייקטיבי לגבי. זה נשמע כמו בדיחה".



    0 תגובות